You are here:

Szkolenia biznesowe

Bon ton w biznesie to podstawa. Kontakty z innymi ludźmi wymagają prawidłowych zachowań. Niezmiernie istotne jest to, kto pierwszy podaje rękę na powitanie, w jaki sposób wręczać wizytówki, w jaki sposób prowadzić rozmowy telefoniczne oraz jak zachowywać się podczas kolacji biznesowych. Szkolenia biznesowe z savoir-vivre nauczą nas praktycznych zachowań. Zostaną poruszone kwestie dotyczące ubioru odpowiedniego na konkretne pory dnia oraz konkretne spotkania biznesowe, stworzenia pierwszego wrażenia za pomocą ubioru, mowy ciała, intonacji głosu oraz błędach popełnianych podczas jej użycia. Poza kontaktem bezpośrednim, nauczymy się w jaki sposób komunikować się przy pomocy telefonu oraz za pomocą poczty elektronicznej. Wiedza z zakresu savoir-vivre jest niezbędna. Warto zwrócić uwagę na drobne gesty i zachowania, które sprawią, że w świecie, który wszystko upraszcza i ujednolica, zostaniemy zapamiętani jaki te osoby, które sprawiły dobre wrażenie, wrażenie, które cechuje solidność i zaangażowanie w detale.

Inne wpisy związane tematycznie z motoryzacją:

Posted by: admin

Related articles
 

Back to Top